Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Η Μαρί και οι 7 να....αναρτήσεις

Ήλθε επιτέλους η ώρα να ανταποκριθώ κι εγώ στο παιχνίδι των 7, στο οποίο με προσκάλεσε η  φίλη penelope από το aromavanillias και την ευχαριστώ πάρα πολύ.


Έχουμε και λέμε.....
1) Η πιο όμορφη ανάρτηση
Μπράουνις-cookies

Πολλές θεωρώ όμορφες, αλλά θα επιλέξω την πιο πάνω γιατί πιστεύω ότι της αξίζει, είναι ένα γλυκό που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη πολλές φορές και θα συνεχίσει ακάθεκτο.


2) Η πιο δημοφιλής
Μαρμελάδα σταφύλι

Δεν θα το πιστέψετε αλλά είναι αλήθεια, πέρασε μπροστά η μαρμελάδα σταφύλι. Μια μαρμελάδα που έφτιαξα χωρίς να έχω διαβάσει άλλες συνταγές, και δεν έβαλα καθόλου άλλα φρούτα με πηκτίνη και έγινε τόσο τέλεια που δεν μπορούσα να το πιστέψω.

3) Η πιο αμφιλεγόμενη
Κέικ σοκολάτα με μπύρα

Κι όμως αυτό το γλυκό έχει μια γεύση!! που δεν ξεχνάς! και φυσικά ούτε που καταλαβαίνεις ότι έχει μπύρα.


4) Η πιο χρήσιμη
Φτιάχνουμε μόνοι μας ζαχαρούχο γάλα



Είναι χρήσιμη γιατί μας δίνει ένα υλικό για την κουζίνα το οποίο συνήθως το παίρνουμε έτοιμο και δεν γνωρίζουμε ακριβώς την περιεκτικότητά του. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σκόνη γάλακτος αποβουτυρωμένη και βιολογική και μαζί με τη ζάχαρη να δημιουργήσουμε ένα προϊόν εντελώς αγνό.


Άλλη μια πολύ χρήσιμη κατασκευή για τις εποχές που ζούμε είναι η πρόσφατη συνταγή:
  Σφολιάτα γρήγορη (express)



5)Η ανάρτηση που με ξάφνιασε με την επιτυχία της
Κοτόπουλο φρικασέ με μαρούλι

Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι το νόστιμο κοτοπουλάκι φρικασέ θα είχε τόση επιτυχία. Είναι όμως ένας τους πιο νόστιμους και υγιεινούς τρόπους να φάμε το κοτόπουλο.


6) Η ανάρτηση που δεν έτυχε την προσοχή που της άξιζε
Ψωμί στον ατμό


Αυτό το ψωμάκι παρόλο που δεν το έχουμε συνηθίσει, είναι τόσο δελεαστικό και νόστιμο, που μπορείς να φας ολόκληρο καρβέλι στην καθισιά σου. Αυτό το λέω και για αυτούς που προτιμούν την κόρα, γιατί αυτό το ψωμί έχει εντελώς διαφορετική υφή από το γνωστό μας ψωμί και θεωρώ ότι αυτό το κάνει να είναι αρεστό σε όλους.




7) Η ανάρτηση για την οποία είμαι περήφανη
cupcakes με κρέμα λεμονιού

Δεν έχω λόγια για αυτό το cupcakes!!   μου αρέσει τρελά και όσοι το έφαγαν είχαν την ίδια γνώμη. Ο συνδυασμός της αρωματικής κρέμας λεμονιού στην καρδιά αυτού του κέικ είναι μοναδική.


Τώρα ας προσκαλέσω κι εγώ κάποια blogs.....δεν ξέρω αν έχουν προσκαλεστεί ξανά, το πολύ πολύ να καλεστούν για δεύτερη φορά και να ενδώσουν!!!.
bettyscuisine
cookingwithriri
syntageskardias
nostimessyntagesthsgwgws
elenascooking







13 σχόλια:

  1. Μαράκι μου όλες οι αναρτήσεις σου, όχι μόνο οι 7, είναι η μια καλύτερη από την άλλη, όλες μαγειρεμένες με μεράκι και φροντίδα!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση, μακάρι να ήταν να καλεστούμε για δεύτερη φορά, αλλά είναι για ... όγδοη φορά και ακόμα δεν έχουμε αξιωθεί να αναρτήσουμε κι εμείς 7 συνταγές μας οι τεμπέλες:P
    Βλέπεις είμαστε 7 και τι να πρωτοδιαλέξουμε χα χα χααα!
    Οπωσδήποτε όμως κάποια στιγμή θα κάνουμε κι εμείς το σχετικό ποστ!
    Πολλά φιλιά, καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαχταριστές και τέλειες όλες οι συνατγές σου Μαρί, αυτο το σπιτικό ζαχαρουχο θα το έχω υπόψιν μου γιατι ποτέ δεν αγοράζω και όλο και κάπου χρειάζεται.. Το κεικ με την μπύρα πολύ εντυπωσιακό θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες οι συνταγές σου πολύ λαχταριστές. Το κέικ μπύρας πως μου ξέφυγε; Θα το δοκιμάσω σύντομα!
    Καλή εβδομάδα Μαρία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενα ευχαριστώ πολύ, όσο για το ποστ δεν πειράζει, το καλό πράγμα αργεί να γίνει.
    Καλή βδομάδα.

    Έρι σ'ευχαριστώ πολύ,να τις δοκιμάσεις τις συνταγές, πιστεύω θα σου αρέσουν.
    Καλή βδομάδα

    Μαρία ευχαριστώ πολύ, το κέικ δεν το είχες δεί;ποτέ δεν είναι αργά.
    καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!! ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ... ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ cupcakes με κρέμα λεμονιού!!!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μου αρέσουν όλες. Το κεικ με τη μπύρα δεν το είχα δει.
    Πάντως η σφολιάτα και το ψωμί στον ατμό είναι στα προσεχώς.
    Καλή εβδομάδα Μαράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρακι ολες οι συνταγες σου ειναι παααααααααρα πολυ καλες,αυτη ομως που μου κεντρισε το ενδιαφερον ειναι το ζαχαρουχο γαλα..πολυ καλο..
    Σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση να παιξω κι εγω...με την 1η ευκαιρια θα κανω κι εγω τις 7 αναρτησεις μου..καλο σου βραδυ και καλο μηνα καλη μου,φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. georgiaxara ευχαριστώ πολύ, το cupcakes λεμονιού μου αρέσει και μένα πολύ.

    Μάριον ευχαριστώ πολύ, να τις δοκιμάσεις θα σου αρέσουν σίγουρα.

    gwgoyla ευχαριστώ πολύ, το ζαχαρούχο γάλα γίνεται πραγματικά εξαιρετικό. Περιμένω για το παιχνιδάκι!!
    Φιλιά πολλά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kalimera maraki!!
    tora ti na protodialexo!!mmm!!!ena tha po gia sta xerakia sou!!
    kalo apogeuma kali mou!!filia pola!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. vasiliki μου ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά.
    Χαιρετισμούς πολλούς και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από αυτές, έχω κάνει την 1η και έχω να πω τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχες συνταγες φαινονται ολες - αυτο το κεικ μπραουνις ειναι ονειρικο δημιουργημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική αυτό το γλυκό μου αρέσει κι εμένα πολύ.

    Mediterranean kiwi είναι πολύ ωραίο γλυκό πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή