Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Μαρμελάδα σταφύλι και φέτος



Έφτιαξα και φέτος, την καθιερωμένη πλέον, μαρμελάδα σταφύλι. Η μαρμελάδα αυτή αποφάσισα να μην λείπει από το μενού, γιατί έχει μια ιδιαίτερα νόστιμη γεύση και υφή και ως εκ τούτου έχει ανέβει στις προτιμήσεις μου πάρα πολύ.
Φέτος χρησιμοποίησα ροζέ σταφύλια με μεγάλες ρώγες και το χρώμα της μαρμελάδας ήταν ένα υπέροχο βαθύ κόκκινο.


Υλικά 
600 γρ σταφύλια(καθαρά)
350 γρ ζάχαρη
χυμό ενός λεμονιού


Δημιουργία
Πλένουμε καλά τα σταφύλια.


Κόβουμε στα δύο ένα ένα τα σταφύλια και αν έχουν κουκούτσια τα βγάζουμε με ένα μαχαιράκι μυτερό.


Βάζουμε σε μια κατσαρόλα όλα τα υλικά και τα βράζουμε ανακατεύοντας συχνά σε δυνατή φωτιά για 30-45 λεπτά, μέχρι να μελώσει η μαρμελάδα.
Αν οι ρώγες είναι μεγάλες και έχουν περισσότερο χυμό ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω μέχρι να μελώσει το μείγμα.
Κατεβάζουμε από τη φωτιά και όταν η μαρμελάδα πάψει να είναι καυτή, πολτοποιούμε το μείγμα με προσοχή, μέσα σε ένα μπλέντερ. 
Στο thermomix έβαλα όλα τα υλικά στο μπολ και ρύθμισα 25 λεπτά θερμοκρασία varoma, αλλά όταν κτύπησε το κουδούνι το μείγμα ήταν πολύ υγρό κι έτσι ρύθμισα άλλα 10 λεπτά, θερμοκρασία varoma. Φυσικά στη συνέχεια πολτοποίησα κατευθείαν, για λίγα δευτερόλεπτα στη
ταχύτητα 9.
Μην σας πτοεί ότι το μείγμα στην αρχή θα είναι λίγο υγρό, κρυώνοντας θα αποκτήσει μια όμορφη συνοχή.

15 σχόλια:

  1. Μαρακι μου γεια στα χερια σου,να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις και του χρονου!
    Κρατω την συνταγη σου να φτιαξω κι εγω,γιατι κακα τα ψεματα μαρμελαδα σταφυλι δεν εχω φτιαξει.
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μαρμελάδα σταφύλι δεν έχω κάνει ποτέ, θα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΣΠΙΤΙΚΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ πορωτότυπη αλλά σίγουρα καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου Μαρία να ξανακάνεις.
    Ωραία φαίνεται πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι μου θα την δοκιμάσω κι εγώ φέτος στο Θερμομίξ, με ενθουσίασε το χρώμα της μαρμελάδας σου.
    Την έχεις φτιάξει και με άσπρα σταφύλια?
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εχω κατι σταφυλια περισσευαμενα!
    Αν δεν φαγωθουν τις επομενες μερες, θα γινουν μαρμελαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουτε και εγω εχω φτιάξει ακόμα μαρμελάδα σταφύλι...Κρατάω οποσδήποτε την συνταγη, τωρα που εχουμε ακόμα σταφύλια ..να προλάβω!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν σου πω ότι και εγώ όλα αυτά τα χρόνια και ενώ φτιάχνω μαρμελάδες κάθε χρόνο, ποτέ δεν σκέφτηκα να φτιάξω μαρμελάδα σταφύλι.Ευκαιρία λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπεροχη είναι!της παει πολυ η βανίλια μα και λίγο ξυσμα από λεμονι(της παει και η αρμπαρόριζα,μα μου θυμιζει περισσοτερο γλυκο κουταλιου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gwgoyla ευχαριστώ πολύ, να την δοκιμάσεις είναι πολύ νόστιμη.

    Ξανθή πρέπει να την δοκιμάσεις εσύ που έχεις εμπειρία να μου πεις.

    georgiaxara οι σπιτικές μαρμελάδες είναι άλλο πράμα!!

    Κική είναι πολύ καλή.

    Μάριον ευχαριστώ πολύ.

    Έλενα ακόμη δεν την έχεις δοκιμάσει;γρήγορα στο thermomix!! έχω κάνει και με άσπρα σταφύλια και πήρε χρώμα μελί.

    Ελπινίκη μην πάνε χαμένα τα σταφυλάκια!!

    Ριρή κάνε γρήγορα θα τελειώσουν τα σταφύλια.

    para-kelsocooks μεγάλη παράλειψη, καιρός να φτιάξεις.

    cook έβαλα μόνο χυμό λεμονιού, απλά ήθελα να έχει μόνο το άρωμα του σταφυλιού το οποίο είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοφάγωτη. Και του χρόνου Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τα πλλα λογια φτωχια.υπεροχη οπως και οι υπολοιπες που εκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τα πλλα λογια φτωχια.υπεροχη οπως και οι υπολοιπες που εκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή