Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Κρέπα γερμανική

Να λοιπόν μια συνταγή γερμανική, που βρήκα ψάχνοντας σε ένα γερμανικό βιβλίο. Γιατί συνήθως ψάχνω εγώ όπου μπορείς να φανταστείς και όποιος ψάχνει βρίσκει τελικά.
Με ενθουσιάζει να ψάχνω και να βρίσκω συνταγές ιδιόμορφες και πρωτότυπες.
Η συγκεκριμένη συνταγή, είναι κάτι ανάμεσα σε ομελέτα και κρέπα.
Όταν την είδα είπα: αυτή η κρέπα ωραία φαίνεται δεν την δοκιμάζω να το επιβεβαιώσω;
Και ιδού το αποτέλεσμα της γερμανικής κρέπας:
Νόστιμη, λαχταριστή, όταν μας προκύψουν επισκέψεις ξαφνικές και μη, την βάζουμε για δευτερόλεπτα στο φούρνο, την βγάζουμε σε λίγα λεπτά, την προσγειώνουμε στη μέση του τραπεζιού με τα κατάλληλα συνοδευτικά και................την τσακίζουμε!!!

                                           

Υλικά
1 κούπα αλεύρι
1/2 κουταλάκι αλάτι
1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη
2 βανίλιες
5 αυγά
1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
1 κούπα γάλα
                        

Προετοιμασία
Ανακατεύουμε το αλεύρι, το αλάτι, το μπέικιν και το γάλα.
Προσθέτουμε τη βανίλια, τη ζάχαρη και τα αυγά ένα- ένα χτυπώντας συγχρόνως κάθε φορά με το μίξερ.
Βουτυρώνουμε ένα στρογγυλό  πυρέξ ή ταψί διαμέτρου 30-32 εκ. και αδειάζουμε τη ζύμη της κρέπας.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς C (εγώ την έβαλα στον αέρα) και ψήνουμε για 20 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια και να φουσκώσει.

Σερβίρουμε ζεστή με σιρόπι ή ότι άλλο μας αρέσει.
Όπως βλέπετε στη φωτό ταίριαξε πολύ η σάλτσα σοκολάτας (προηγούμενη ανάρτηση), αλλά θα μπορούσαμε να βάλουμε και μαρμελάδα.
                                

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου , πανέμορφο το μπλοκόσπιτο σου, οι κρέπες σου κάτι απο ..βάφλες μου θυμίζουν. Εγώ τις κάνω πολύ συχνά για τα εγγόνια μου και τις κάνω πολύ απλά αλλά γίνονται λεπτές.Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν όμως οι κόρες μου και τα εγγόνια μου τις λατρεύουν και κάθε φορά που έρχονται μου λένε: -γιαγιά κρέπες ..γρήγοραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλη Αχτίδα, εγώ τρελαίνομαι για κρέπες, αλλά η συγκεκριμένη κρέπα γίνεται στο φούρνο (γλιτώνεις και τα τηγάνια), γι'αυτό είναι πιο παχιά, είναι όμως πεντανόστιμη όπως όλες οι κρέπες βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κρέπα τέλεια είναι αυτήν!!!
    Μπράβο ξετρελάθηκα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ Eva, εγώ ξετρελάθηκα γιατί δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο (στο φούρνο χωρίς τηγάνι).
    Φιλιά επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή