Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Σάλτσα σοκολάτας

                
Μία καλή, λατρεμένη συνταγή για σάλτσα σοκολάτας, την οποία μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με γλυκά, παγωτά, κρέπες, muffins παιδικά και ότι άλλο μπορείτε να φαντασθείτε.
Να πω την αμαρτία μου ακόμη και πάνω στο ψωμί την έχω βάλει!!

Υλικά
200 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
1/2 κούπα γλυκόζη
1/4 κούπας γάλα
2 κουταλιές της σούπας βούτυρο
            
  
Μέσα σε μπεν μαρί λιώνουμε τη σοκολάτα και προσθέτουμε ανακατεύοντας τη γλυκόζη και το γάλα.
Αφήνουμε για 1 λεπτό και αποσύρουμε από τη φωτιά.
Προσθέτουμε το βούτυρο και αναμιγνύουμε να λιώσει.
Αδειάζουμε σε βάζο καλά κλεισμένο και διατηρούμε στο ψυγείο όταν κρυώσει.
Ζεσταίνουμε στα μικροκύματα λίγα λεπτά, όταν θέλουμε να την χρησιμοποιήσουμε ή την αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου.

2 σχόλια:

  1. Πάνω που λέω τέλος τα γλυκά...
    μα μπορώ να αγιάσω με τέτοιες αναρτήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου φίλη, κι εγώ έχω πεί πολλές φορές τέλος αλλά ματαίως, δεν υπάρχει τέλος ίσως διακοπή για λίγο.
    Γι αυτό απολαυσέ το, τι μας έχει μείνει πλέον σ΄αυτή τη ζωή, εκτός απο κάτι τέτοιες μικρές απολαύσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή