Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Κυριακάτικο Παιχνιδάκι

Η αγαπητή φίλη από το para-kelsoscooks με προσκάλεσε να παίξω σ' αυτό το παιχνιδάκι.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

1) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ: Οτιδήποτε έχει συνταγές.
image
2) ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Η Λίμνη Ευβοίας

3) ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΓΛΥΚΟ: Το προφιτερόλ

4) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ :L'Eau, Dolce & Gabbana

5) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Αυτό που έχει τα καλύτερα γλυκά.


6) ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Καφέ πλατφόρμες

7) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Όπου γης και πατρίς 


8) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Το μπαλκόνι του                                                                            σπιτιού μου.


9) ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Oμελέτα  με πατάτες


10) ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Αυτή !!!γιατί είναι εύκολη και σοκολατένια κόλαση!!!

Δίνω κι εγώ με τη σειρά μου την σκυτάλη στα πιο κάτω blogs να μας πουν τα δικά τους αγαπημένα.


Στην Έφη και στο epipantosepistitou-efik.blogspot.com/
Στο cookandfeed.blogspot.com/
Στις syntageskardias.blogspot.com/
Στη Μάριον και στο cookingandart-marion.blogspot.com/
Στο nostimia.blogspot.com/
Στην Ελένη και το wwwcookwithelena.blogspot.com/
Στη Λίλα και το lilaspurplethoughts.blogspot.com/
Στη Χρυσαυγή και τις laxtaristessyntages.blogspot.com/

4 σχόλια:

  1. Πως φαίνεται ότι είσαι ....γλυκατζού.Ακόμη και το όνομα της κολώνιας σου, περιέχει την λέξη γλυκό-dolce.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γέλασα πολύ με το αγαπημένο βιβλίο σου!!
    Χα χα χααα και το δικό μου και το δικό μου!!!!
    Σε ευχαριστούμε για την πρόσκληση Μαράκι.
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθα τρέχοντας όταν είδα ότι έχει παιχνίδι!!!!!!!!!!!!!!!Μ'αρέσουν..χιχιχιχχι!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρί μου για την πρόσκληση!!!!Το ετοιμάζω για Τρίτη!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή