Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Μαγική mousse σοκολάτας στο thermomix

Δεν ξέρω τι να σας πω γι'αυτή την mousse, έχω την εντύπωση ότι είναι η πιο τέλεια, η πιο νόστιμη, η πιο αφράτη mousse που έχω φτιάξει ποτέ!
Ξέρω θα μου πείτε δεν είμαι αντικειμενική, αλλά πως να είμαι; Δυστυχώς δύσκολα θα βρω άλλα χεράκια να μου φτιάχνουν για μένα τέτοιες σοκολατένιες λιχουδιές, εκτός από τα δικά μου τα χεράκια.
Το γλυκό μου βέβαια έγινε πολύ εύκολα με την βοήθεια του thermomix, απλά εσείς που δεν έχετε αυτό το μηχάνημα θα αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε μπεν μαρί για να κτυπήσετε και να παστεριώσετε τα αυγά.
Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να χρησιμοποιήσουμε ωμά αυγά στην συνταγή μας, προσωπικά το αποφεύγω και σε αυτό είναι μεγάλη βοήθεια το thermomix γιατί κτυπάει το μείγμα συγχρόνως με την επιθυμητή θερμοκρασία.



Την αποκαλώ μαγική, γιατί μέχρι να την υλοποιήσω δεν πίστευα στον βελούδινο χαρακτήρα της κι όταν την δοκίμασα η αφράτη υφή της ήταν κάτι σαν μαγεία.
Είμαι μέσα στην μαγεία, των Χριστουγέννων άραγε; ή υποσυνείδητα η μαγεία βοηθάει να αγνοήσουμε κάποια πράγματα στις μέρες μας; 

Μαγική mousse σοκολάτας στο thermomix

Υλικά
200 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
3 αυγά
60 γρ. γάλα ή χυμό πορτοκαλιού
10 γρ.νερό
20 γρ. ζάχαρη

Δημιουργία
Τοποθετούμε την σοκολάτα σε κομμάτια στο μπολ και θρυμματίζουμε 10 δευτερόλεπτα στην ταχύτητα 9.
Ξύνουμε τα τοιχώματα του μπολ με την σπάτουλα και προγραμματίζουμε 3 λεπτά, 50 βαθμούς, ταχύτητα 2.
Προσθέτουμε τον χυμό πορτοκαλιού ή το γάλα και ανακατεύουμε 30 δευτερόλεπτα, ταχύτητα 4.
Στην συνέχεια προγραμματίζουμε 1 λεπτό, 50 βαθμούς, ταχύτητα 2.
Αδειάζουμε την σοκολάτα σε ένα μπολ, ξεπλένουμε και στεγνώνουμε τον κάδο του thermomix και τοποθετούμε την πεταλούδα.
Βάζουμε στον κάδο το νερό, τα αυγά και την ζάχαρη.
Προγραμματίζουμε 3 λεπτά, 70 βαθμούς, ταχύτητα 4.
Μόλις τελειώσει ο χρόνος ρίχνουμε λίγο λίγο το προκύπτον αφρώδες μείγμα των αυγών στο μπολ με την σοκολάτα και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα, από κάτω προς τα πάνω, μέχρι να ενσωματωθεί με την σοκολάτα.

Μοιράζουμε την mousse σε γυάλινα ποτήρια και την αφήνουμε στο ψυγείο για 2 ώρες τουλάχιστον.
Αν θέλουμε διακοσμούμε την επιφάνεια με τριμμένη λευκή σοκολάτα ή σπόρους ροδιού.
Χωρίς το thermomix μπορούμε βέβαια να το φτιάξουμε με λίγο κόπο παραπάνω.
Λιώνουμε την σοκολάτα μαζί με τον χυμό σε μπεν μαρί και αφήνουμε στην άκρη.
Πάνω σε μπεν μαρί  επίσης κτυπάμε τα αυγά με το νερό και την ζάχαρη μέχρι να γίνουν αφρός.
Στην συνέχεια ενσωματώνουμε τα δυο μείγματα με μια σπάτουλα απαλά από κάτω προς τα πάνω και μοιράζουμε σε ποτήρια.
Βάζουμε τα ποτήρια στο ψυγείο για 2 ώρες μέχρι να πήξει η mousse.
Ιδέα από εδώ

2 σχόλια:

  1. Πθαου ποσο λαχταριστο!
    Εχει η μαμα μου θερμομιξ, βλέπω να της το βουτάω ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία Μαρία !
    Μου αρέσει πολύ η μους.
    Αλλά όπως λες σχεδόν όλες έχουν ωμά αυγά. Βέβαια με την κατάλληλη τεχνική δεν υπάρχει πρόβλημα. Σίβουρα το thermomix κανει καλή δουλειά.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή