Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Τιραμισού charlotte



              
Όπως εσείς όλοι (σας)πιστεύω, λατρεύω το tiramisu, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να το κάνω με τον τρόπο που το έκανα σήμερα.
Αυτή τη φορά επέλεξα ένα εύκολο τρόπο να το κάνω, γιατί εξ΄άλλου να το κάνουμε δύσκολα αφού μπορούμε να το κάνουμε εύκολα; εγώ είμαι υπέρ αυτού.
 Ο τρόπος αυτός είναι Σαρλότ τεχνική και μου αρέσει γιατί δεν έχω πολύ χρόνο να σπαταλήσω και πιστεύω ότι έχει άριστα αποτελέσματα και θα φαγωθεί όπως και να΄χει. 
Την κρέμα επέλεξα να την κάνω χωρίς αυγά λόγω της επικινδυνότητας που έχει αυτό.
Βέβαια επειδή η κύρια συνταγή θέλει αυγά σας δίνω πιο κάτω και τα υλικά με τα αυγά, αν θέλετε να επιλέξετε αυτό.
        
Υλικά 
500 gr mascarpone 
4 αυγά
1 βανίλια
100g  καστανή ζάχαρη
(Εγώ αντί για τα 4 αυγά έβαλα 500 ml κρέμα γάλακτος φυτική την οποία την χτύπησα σε σαντιγί.
Επίσης χτύπησα το mascarpone  με λιγότερη ζάχαρη (80 γρ.), τα ένωσα με την σαντιγί και τα ανακάτεψα καλά. Αυτή ήταν η κρέμα που χρησιμοποίησα, την εκτέλεση για την κρέμα με τα αυγά, σας την δίνω πιο κάτω.)
2 πακέτα σαβουαγιάρ 400 γρ. περίπου
                    

Για το σιρόπι
2 κουταλάκια  nescafe
3/4 της κούπας νερό
2 φλυτζανάκια του καφέ κονιάκ ή ρούμι ή λικέρ creme de cafe
1/2  κούπα ζάχαρη
Ανακατεύουμε μέσα σε ένα μπλέντερ, όλα τα υλικά για το σιρόπι και το χρησιμοποιούμε για να βουτήξουμε μέσα τα σαβουαγιάρ.

   
Εκτέλεση για την κρέμα των αυγών
 Χωρίζουμε τους κρόκους  των αυγών από τα ασπράδια και κτυπάμε τα  τελευταία σε μαρέγκα απαλή.  
Επίσης κτυπάμε τους κρόκους + τη ζάχαρη και το mascarpone,  προσθέτουμε έπειτα τη μαρέγκα απαλά να ενσωματωθεί στην κρέμα.
Στη συνέχεια βουτάμε τα σαβουαγιάρ ένα-ένα στο σιρόπι με μιάς για  να μην λειώσουν, και τοποθετούμε κυκλικά σε τσέρκι 20 εκ.τοποθετημένο σε ένα πιάτο, καλύπτουμε  με σαβουαγιάρ και τη βάση.
Στρώνουμε το 1/3 της κρέμας, πασπαλίζουμε με κακάο και καλύπτουμε με μια στρώση σαβουαγιάρ.
Το ίδιο κάνουμε μέχρι να τελειώσουν τα υλικά και στο τέλος αφού βάλουμε το υπόλοιπο της κρέμας τοποθετούμε στο ψυγείο για 6 ώρες τουλάχιστον. Όταν θελήσουμε να σερβίρουμε πασπαλίζουμε με κακάο.  
 

Με μια πρώτη δοκιμή, έχω να πω ότι ήταν πραγματικά ικανοποιητικό ....... εύγευστο, λεπτό και έλειωνε στο στόμα!

2 σχόλια:

  1. Μαρακι θελω μια μεριδουλα.Ηθελα και εγω να το φτιαξω αλλα στα ραφια των σουπερ μαρκετ δεν υπαρχει μασκαρπονε.Πολυ ωραια η ιδεα σου.Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nadia πολύ ευχαρίστως για την μεριδούλα, ήδη το έχω μοιράσει το μισό.
    Ευτυχώς εδώ στη Χαλκίδα ο ΑΒ δεν έχει αδειάσει ακόμη τα ράφια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή