Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Εύκολο κέικ διαίτης με κόκκινα μήλα


Εύκολο κέικ μήλου του Laurence Bonnet, Γάλλου διαιτολόγου.Αυτή η συνταγή ανήκει εδώ.
Βέβαια το γλυκό είναι μικρό σε ποσότητα και δεν παίρνει 4 μήλα, όπως λέει η συνταγή.
Εγώ έβαλα ένα μικρό μήλο, αν εσείς θέλετε να βάλετε περισσότερο μπορείτε, αλλά 4 μήλα δεν χωράνε.



  Υλικά (6 άτομα)
• 60 γρ ζάχαρη ή γλυκαντικό (1/3 της κούπας)
• 100 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (3/4 της κούπας)
• 2 αυγά
• 100 γρ τυρί κρέμα light
• 2 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ
• ξύσμα λεμονιού
• 4 κόκκινα μήλα



Προετοιμασία
1.Μέσα σε  ένα μεγάλο μπολ, κτυπάμε τη ζάχαρη και τα αυγά να ασπρίσουν και να φουσκώσουν
2.Προσθέτουμε το τυρί κρέμα, το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ και το ξύσμα λεμονιού
3.Αδειάζουμε το μείγμα σε ένα βουτυρωμένο ταψί(το μέγεθος που έβαλα ήταν 16 εκ) και βάζουμε τα μήλα σε φέτες μέσα στη ζύμη
4.Ψήνουμε στους 170 ° για 35 λεπτά
Ελέγχουμε  το κέικ  με μια οδοντογλυφίδα: αν είναι στεγνό,  το βγάζουμε από το φούρνο και.....καλή μας όρεξη χωρίς ενοχές.

8 σχόλια:

  1. Μαρία μου, επειδή εχω πεθάνει στην πείνα εδώ και μέρες (ευτυχώς ,θέλω λίγο ακόμα και επανέρχομαι στα κιλά μου) θα φτιάξω το γλυκάκι απόψε να φάω ενα μικρό κομμάτι για να επιβραβευτώ!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. RIRI, να το φτιάξεις κοπέλλα μου, είναι πολύ νόστιμο πραγματικά.
    Ο άνδρας μου είπε, ότι είναι από τις καλύτερες μηλόπιτες που έχω φτιάξει!! εγγύηση μιλάμε!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο τόσο λίγη ζάχαρη?
    Φαίνεται πολύ νόστιμο πάντως.
    Γεια στα χέρια σου Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marion ευχαριστώ, είναι πραγματικά νοστιμότατο το κέικ και δεν έχει και βούτυρο επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax ti wraia!!!tha to ftiaksw aytes ti meres kai tha epistrepsw gia sxolia!!! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενα περιμένω με αγωνία να μου πεις τις εντυπώσεις σου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έφτιαξα χθες,με λίγη επιφύλαξη μπορω να πω,όμως πραγματικα εγινε νοστιμότατο! Χωρίς ίχνος βουτυρου μονο με το τυρακι κρεμα!μπραβο,ωραια συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ψαγμένη συνταγή, πολύ νόστιμη και με ελάχιστες θερμίδες, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή