Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010

Κέϊκ με πορτοκάλι μπαχαρικά και γλάσσο

Έφτιαξα αυτό το γλυκάκι γιατί πρώτον πλησιάζει κι άλλη γιορτή και κάνω διάφορες δοκιμές, και δεύτερον δεν μπορώ να μείνω πολύ καιρό χωρίς να φτιάξω γλυκό παθαίνω μια στέρηση. Βέβαια το πιο πολύ το μοιράζω και μου αρέσει πολύ αυτό. Στο συγκεκριμμένο γλυκάκι με γοήτευσε το γλάσο του σε συνδυασμό με την καρύδα (η οποία όταν είναι φρέσκια είναι ζουμερή και γευστικότατη).

ΥΛΙΚΑλικά
2/3 κούπας μαργαρίνη soft (150 γρ.)
1 1/2 κούπας ζάχαρη (370 γρ.)
2 αυγά
ξύσμα ενός πορτοκαλιού
3 κουταλιές σούπας χυμό πορτοκαλιού
4 κουταλιές σούπας γάλα
2 κούπες αλεύρι
1 πρέζα αλάτι
1 κουταλάκι γλυκού σόδα
1 κουταλάκι   μπέϊκιν πάουντερ
1/4 κουταλάκι κανέλα
1/4 κουταλάκι μοσχοκάρυδο
1/4 κουταλάκι γαρύφαλλο
 1 κούπα ινδική καρύδα 
Ινδική καρύδα για τη διακόσμηση

Γλάσο
1/4 κούπας μαργαρίνη
1 1/2 κούπας ζάχαρη άχνη
1 βανίλια
2 κουταλιές σούπας χυμό πορτοκαλιού
(Για το γλάσσο ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να πάρουμε ένα κρεμμώδες μείγμα)

Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα με τρύπα στη μέση ή ταψάκι διαμέτρου 23 εκ.
Χτυπάμε τη μαργαρίνη και τη ζάχαρη μαζί, προσθέτουμε τα αυγά, το ξύσμα και κτυπάμε καλά.
Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά, το αλεύρι, το αλάτι, τη σόδα, το μπέικιν, τα μπαχαρικά, το χυμό πορτοκαλιού και το γάλα και αναμιγνύουμε.
Στο τέλος ρίχνουμε την καρύδα και ανακατεύουμε καλά.
Βάζουμε το μείγμα στο ταψάκι και ψήνουμε 40 λεπτά περίπου.
Όταν το βγάλουμε αφήνουμε 5 λεπτά και έπειτα το αναποδογυρίζουμε σε μια σχάρα για να κρυώσει.
Τοποθετούμε στη συνέχεια σε δίσκο, απλώνουμε το γλάσο και από πάνω πασπαλίζουμε με την ινδική καρύδα.



4 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα γλυκά με γλάσσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δυστυχώς Κική μου λατρεύω όλα τα γλυκά με γλάσσο ή χωρίς, αυτό είναι το μεγάλο μου πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. telio to glikaki kiria mou
    oreo blog ..
    kalo vradi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ Βασιλική, είμαι καινούρια και είναι το χόμπυ μου πλέον το blog, γιατί το δημιούργησα τυχαία και εντελώς μόνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή