Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Μπισκότα Βρετάνης (Palets bretons) με αγάπη!!!!




Ο μικρός Φλεβάρης ζητάει αγάπη!! από τα Παιχνίδια της Κουζίναςκι εγώ δεν θα μπορούσα να αδιαφορήσω, γιατί ένας είναι ο άνδρας της ζωής μου..... ο γιος μου φυσικά!! τι περιμένατε!!. 
Έτσι με πολύ αγάπη φτιάχνω για κείνον αυτά τα νόστιμα μπισκοτάκια, τα οποία αποδεκατίζει κάθε πρωί με το γάλα του.
Μην φανταστείτε βοηθάω κι εγώ!!
Πολλά πράγματα βέβαια φτιάχνω για τον γιο μου, αλλά ξεχώρισα αυτά τα μπισκοτάκια, γιατί σήμερα το πρωί κιόλας μου έλεγε πόσο πολύ του αρέσουν.
Στην καινούρια μου κουζίνα στο χωριό, που είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία, έφτιαξα την τελευταία φορά τα γαργαλιστικά αυτά μπισκοτάκια και ξετρελάθηκαν  όλοι.


Αφιερώνω με πολύ αγάπη, αυτά τα γαλλικά μπισκότα, στον λατρεμένο μου γιο και του εύχομαι όλα τα πρωινά της ζωή του, να είναι τόσο γλυκά και απολαυστικά σαν αυτά τα λαχταριστά μπισκοτάκια.


Palets bretons


Υλικά
4 κρόκους αυγών
150 γρ ζάχαρη     
150 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου    
1/4 κουταλάκι αλάτι
250 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις    
2 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ    
2 βανίλιες   
ξύσμα λεμονιού (προαιρετικά)


Δημιουργία
Αφήνουμε το βούτυρο αρκετή ώρα εκτός ψυγείου, ώστε να είναι πολύ μαλακό.
Το βάζουμε στο μπολ του μίξερ και το κτυπάμε μαζί με την ζάχαρη, προσθέτουμε τους κρόκους έναν έναν, το ξύσμα λεμονιού, τις βανίλιες και συνεχίζουμε το κτύπημα.


Κοσκινίζουμε μαζί το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, το αλάτι και τα προσθέτουμε στο μείγμα ανακατεύοντας με τον γάντζο, μέχρι να αποκτήσουμε μια μαλακή ζύμη.
Πλάθουμε μπαλάκια και τα τοποθετούμε σε ταψάκι για μαφιν ντυμένο με χαρτάκια (καραμελόχαρτα).
Σημείωση: {μπορούμε να βάλουμε την ζύμη 2 ώρες στο ψυγείο και κατόπιν να πλάσουμε τα μπισκότα. 
Σε αυτή την περίπτωση γίνονται πιο τριφτά και τραγανά. Προσωπικά προτιμώ να τα ψήσω κατευθείαν.}
Κάνουμε επίπεδη την επιφάνειά τους με ένα κουτάλι και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά περίπου.


Αφήνουμε λίγο τα μπισκότα να κρυώσουν και τα βγάζουμε από τα χαρτάκια.


Να σας πω πως γίνονται στο thermomix; Να σας πω!!
Βάζουμε όλα τα υλικά στο μπολ και ρυθμίζουμε 2 λεπτά ζύμωμα στην ταχύτητα στάχυ.
Συνεχίζουμε μοιράζοντας την ζύμη στη θήκη των μάφιν όπως παραπάνω.


Τα απολαμβάνουμε με τον καφέ μας, με το γάλα, αλλά και οποιαδήποτε ώρα χρειαζόμαστε μια γλυκιά ντελικάτη γεύση στο στόμα μας.

39 σχόλια:

  1. Φαίνονται πολύ λαχταριστά! Θα αρέσουν σίγουρα και στο δικό μου αντράκι:) Να χαίρεσαι τον γιόκα σου και καλά μαγειρέματα στην όμορφη νέα σου κουζίνα!!
    Καλημέρες**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πιστεύω ότι σε όλα τα παιδιά αρέσουν. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ να χαίρεσαι τον δικό σου, να είναι υγιή και ευτυχισμένα όλα τα παιδιά του κόσμου.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία! Κατ΄ αρχίν μου αρέσει πολύ που μας δείχνεις εικόνα από το χώρο σου, την κουζίνα σου!! Ωραίο και άνετο περιβάλλον φαίνεται πως έχεις!
    Τα μπισκοτάκια σου φαίνονται και αυτα πολύ νόστιμα! Ωραία τα έχεις φωτογραφίσει και ο γιος σου μάλλον θα είναι πολύ ικανοποιημένος!!!
    Καλημέρα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι στο χωριό το περιβάλλον της κουζίνας μου αλλά και η θέα από τα παράθυρα είναι εξαιρετική, βέβαια εκεί βρίσκομαι μόνο τα Σαββατοκύριακα.
      Ο γιος μου αν δεν έχει μπισκότα home made δεν θέλει τίποτε άλλο, τον έχω καλομάθει.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου καλημέρα!
    Καλορίζικη η νέα κουζίνα και καλές δημιουργίες!
    Οι φωτογραφίες με τα μπισκότα είναι δελεαστικές.. σαν να είναι μπροστά μου!
    Να χαίρεσαι το αστεράκι σου..πάντα γλυκαμένο. Θα τα φτιάξω για τα εγγόνια μου.
    Καλημέρα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα εγγόνια σου.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Τι πιο αγαπησιάρικο από ένα γλυκάκι που φτιάχνει μια μανούλα για τον γιόκα της???
    Τα μπισκοτάκια σου υπέροχα, άσε που γίνονται πανεύκολα και στο Θερμομίξ (ευχαριστώ πολύ!)
    Φιλιά, καλή σου μέρα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα έναν τον έχω τι να κάνω; όπως μου βαράει χορεύω!! χα!! χα!! χα!!
      Κάνε τα στο thermomix στο πι και φι.
      Ευχαριστώ πολύ, φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη, γλυκιά και μεγαλειώδης η αγάπη της μανούλας!
    Υπέροχα και τα μπισκοτάκια σου Μαρία μου, καταλαβαίνω απόλυτα τον γιο σου!
    Με γεια και χαρά η καινούρια κουζίνα! Υποψιάζομαι ότι θα περνάς ατελείωτες ώρες εκεί μέσα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά υποψιάζεσαι Ερμιόνη μου, όταν πηγαίνω στο χωριό δεν βγαίνω από κεί. Η αγάπη για τα παιδιά πραγματικά πρέπει να είναι η μεγαλύτερη!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Μεγιά μεγιά!!!! Υπέροχη η καινούργια κουζίνα... καλά μαγειρέματα λοιπόν!!! Να χαίρεσαι τον παίδαρο και να είστε πάντα καλά!!! Τα μπισκότα με φωνάζουν μου φαίνεται, κάτι ακούω... Μπράβο Μαρία μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! ευχαριστώ!! Άκουσε τα μπισκότα που σε φωνάζουν και δεν θα χάσεις Ελένη μου!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Μαράκι μου πολύ ωραία τα μπισκοτάκια σου πως να μη του αρέσουν του γιου σου;Όταν είναι και με την αγάπη της μανούλας;Μπράβο σου, καλορίζικη και η κουζίνα σου καταπληκτική!Καλά μαγειρέματα!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ νόστιμα!!Ελένη και σε ποιον δεν αρέσουν; σε κανέναν!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Εμείς οι μαμάδες με του γιούς!! και τι δεν κάνουμε, όχι πως δεν κάνω και για την κόρη τα ίδια.
    Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή στο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ξανθή έτσι είναι με τα παιδάκια μας.
      Εγώ ευχαριστώ για την εμπειρία.

      Διαγραφή
  9. Και τι δε θα 'δινα τώρα να δοκίμαζα ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμασταν κοντά να σε κεράσω καφέ με μπισκοτάκια.

      Διαγραφή
  10. Μαρί,τελευταία όλο και περισσότερες φίλες κάνετε απανωτές αναρτήσεις και δε σας προλαβαίνω.

    Τα μπισκοτάκια φαίνονται νοστιμότατα!Όλα για τα παιδιά,νομίζω ότι όλες έτσι κάνουμε.
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παθαίνω κι εγώ Ελένη, οπότε καταλαβαίνω.
      Έχεις δίκιο, χωρίς το παιδί νομίζω δεν θα είχε νόημα η ζωή!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Εχω μείνει απο αυγά, διαφορετικά θα τα έφτιαχνα αμέσως, θα τα φτιάξω όμως αυριο, είμαι σίγουρη ότι και ο δικό ςμου γιος θα ξετρελαθεί Μαρία μου, φαινονται σουπερ! Μεγιά την κουζίνα σου είναι τέλεια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία, να τα φτιάξεις, σίγουρα θα του αρέσουν.
      Ευχαριστώ, πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Τελικά λατρεύω τα παιχνίδια αυτά! Πόσο πιο ανθρώπινη γίνεται η επικοινωνία μας μέσα από αυτά! Καλή μου Μαρία, όπως σε νοιώθω μια γλυκιά τρυφερή μανούλα για το γιο σου, μου γίνεσαι ακόμα πιο οικεία! Η κουζίνα στο χωριό μια κούκλα! Να την χαρείς όσο περισσότερο μπορείς τώρα που έρχεται η άνοιξη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραία αυτά τα παιχνίδια!! γνωριζόμαστε σιγά σιγά και ελπίζω να βρεθούμε και από κοντά. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές. Να είσαι πάντα καλά εκεί μακριά.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Μαρία να τον χαρείς το γιό σου όσο μπορείς περισσότερο!Να τον καμαρώσεις όπως εσύ επιθυμείς!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Καλή Σαρακοστή,Καλό μήνα και Καλορίζικη η κουζίνα σου, Μαρία μου!Πολύ όμορφα τα μπισκοτάκια σου, εύχομαι να μπορείς πάντοτε να φτιάχνεις "καλούδια" για το μικρό σου (και για μας τις λιχούδες)Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, επίσης και σε σένα. Δεν θα σας απογοητεύσω όσο μπορώ κάτι θα φτιάχνω.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα, τρυφερά και μυρωδάτα τα μπισκότα σου Μαράκι!!
    Πανέμορφη η καινούρια κουζίνα!! Όσο για τον "άντρα της ζωής σου" να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!!!!!
    Σου έχω στείλει email σχετικά με το Σάββατο. Δες το οπωσδήποτε!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά,
    Καλημέρα και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιώργο να είσαι καλά. Θα τα πούμε λίαν συντόμως!!
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος1/3/12 10:14

    Άλλη μια "ερωτευμένη" μαμά με το αγόρι της!
    σε καταλαβαίνω απόλυτα, και δεν ξέρω εμείς
    οι μαμάδες με αγοράκια τι θα κάνουμε και πως
    θα διαχειριστούμε την αδυναμία μας... αχ!

    Όσο για την συνταγή... μου αρέσουν ιδιαίτερα
    οι εύκολες και γλυκιές συνταγές .

    Α! μην ξεχάσω να σου ευχηθώ καλά μαγειρέματα
    στην καινούρια σου "ετοιμοπόλεμη" κουζίνα!!!

    Μάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια έχεις απόλυτο δίκιο, πρέπει να το κοιτάξουμε σύντομα πριν μας πάρει από κάτω!!
      Φτιάξε αυτά τα μπισκότα στο μικρό ζουζούνι να δεις πως θα τα κατεδαφίσει!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέραααα! Ό,τι πρέπει η συνταγή για τα μπισκότα! Έψαχνα να φτιάξω και κάτι άλλο τώρα που πήρα φόρα.
    Ουπς! Να μην το ξεχάσω... Με γειές η κουζίνα! Είναι πολύ όμορφη!

    Καλό μεσημέρι και καλό μήνα Mari!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως να τα φτιάξεις είναι και εύκολα!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, καλό Σ/Κ.

      Διαγραφή
  18. Με γεια τη νέα κουζίνα και να φτιάχνεις πάντα όμορφα πράγματα για το γιόκα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδιά σου.

      Διαγραφή
  19. καλορίζικο το νέο σου βασίλειο...
    τώρα για τα μπισκοτάκια σου δεν έχω λόγια,άσε η κορδελίτσα,με τρέλανε...
    να το χαίρεσαι το παλληκάρι σου και πάντα η ζωή του να είναι γλυκειά σαν τα μαμαδίστικα μπισκοτάκια σου...
    καλό μήνα είπα...???...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η κουζίνα super!
    Αλλά και τα μπισκοτάκια δεν πάνε πίσω!
    Τυχερέ γιόκα της Mari!

    ΑπάντησηΔιαγραφή