Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Μακαρονομελέτα στο φούρνο με ρόκα και τυρί



Μερικές φορές, με το τροχάδην που κάνω κατά την διάρκεια της μέρας, έχω ελάχιστο χρόνο για μαγείρεμα . Σ' αυτές τις περιπτώσεις σκαρφίζομαι κάτι εύκολο που να με βολεύει και συγχρόνως να χρησιμοποιήσω κάποια υλικά, που πρέπει να καταναλωθούν για να μην πεταχτούν.
Αυτή την φορά ήθελα να καταναλώσω τα ασπράδια, που ήταν κατάλοιπο κάποιας άλλης συνταγής και την ρόκα που υπάρχει σε αφθονία στον κήπο μου. Τα ασπράδια, έχω να πω, ότι πλουτίζουν μια ομελέτα, η οποία μπορεί να έχει ένα κρόκο μόνο και όσα ασπράδια θέλουμε και με αυτό τον τρόπο να γίνει διαιτητική και χωρίς χοληστερίνη.
Έτσι κατασκευάστηκε αυτή η γευστικότατη μακαρονομελέτα, ή οποία τελικά κέρδισε τις εντυπώσεις, με την ρόκα να πρωταγωνιστεί και να κλέβει την παράσταση!!!.
Μακαρονομελέτα στο φούρνο με ρόκα και τυρί
Υλικά
1/2 κιλό πένες
300 γρ φρέσκια κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
(χρησιμοποίησα γαλλική creme fraishe 15%, η οποία είναι απίθανη και την βρίσκω στο carefour. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και πολύ ενδιαφέροντα για αυτή την απίθανη κρέμα επισκεφθείτε το tastefullΜπορείτε να χρησιμοποιήσετε και γιαούρτι)
3 αυγά
4 ασπράδια
1 ματσάκι ρόκα
1 πιπεριά
400 γρ τριμμένη γραβιέρα
Αλάτι-πιπέρι


Δημιουργία
Σε αλατισμένο νερό βράζουμε τα μακαρόνια al dente για 8 λεπτά περίπου. Τα στραγγίζουμε και τα ανακατεύουμε με 2 κουταλιές λάδι.


Αδειάζουμε τα μακαρόνια σε ένα μέτριο ταψί. Πλένουμε την ρόκα, αφαιρούμε τα πολλά κοτσάνια και την κόβουμε σε μέτρια κομμάτια. To ίδιο κάνουμε και με την πιπεριά και την κόβουμε σε μικρά κομμάτια.
Αδειάζουμε τα λαχανικά και το μισό τυρί πάνω από τις πένες και ανακατεύουμε.


Σε ένα μπολ κτυπάμε τα αυγά και τα ασπράδια, προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος, ανακατεύουμε καλά να γίνει ένα παχύρευστο μείγμα και αλατοπιπερώνουμε.


Αδειάζουμε τα αυγά πάνω από τα μακαρόνια, ανακατεύουμε να πάει παντού και πασπαλίζουμε με το  υπόλοιπο τυρί.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά. Αν χρειαστεί καλύπτουμε με αλουμινόχαρτο για να μην ξεραθούν τα μακαρόνια στην επιφάνεια.

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου!
    Τώρα αν εγώ προτείνω να βρίσκεσαι συνέχεια επί τροχάδην, πειράζει; Άμα είναι να εμπνέεσαι τέτοιες συνταγές αξίζει τον κόπο πιστεύω!
    Ρόκα σε ομελέτα;;; Μ' αρέσει πολύ!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!όχι!! δεν θα το αντέξω το πολύ τροχάδην, όταν θα έχω περισσότερο χρόνο θα εφευρίσκω διάφορα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία μου πολύ ωραία συνταγή και πρωτότυπη!!!Καλή σου μέρα, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, σ'ευχαριστώ πολύ, ήταν τέλεια για μένα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου!!!Πολύ ωραία η συνταγή σου...λέω να την κάνω το Σαβ/κο!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει, να μου πεις αν έχω δίκιο.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μ αρέσει πολύ ο συνδιασμός των ζυμαρικών με την ρόκα:) Σίγουρα θα έγινε νοστιμότατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανος συνδυασμός και είχε πολύ γευστικό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  5. Kαλησπέρα κι από 'μένα! Φαίνεται τέλεια η μακαρονομελέτα σου! Μπαίνει στ' αγαπημένα για να τη φτιάξω προσεχώς! Για σήμερα έχω φτιάξει τις φακές με τα λουκάνικα που είχες αναρτήσει λίγο καιρό πριν! Πολύ ωραία συνταγή κι αυτή!!!

    Καλό μεσημέρι Mari μου και καλή όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!!πολύ ωραίες οι φακές με τα λουκάνικα!! μπράβο!! που τα έφτιαξες.
      Καλό τριήμερο!!

      Διαγραφή
    2. Α!!πολύ ωραίες οι φακές με τα λουκάνικα!!μπράβο!!που τις έφτιαξες.
      Καλό τριήμερο!!

      Διαγραφή
  6. Βρίσκω πολύ πρωτότυπη την πινελιά της ρόκας μέσα στην μακαρονο-ομελέτα, και το όλο πιάτο δελεαστικό!
    Μπράβο Μαράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, καλό τριήμερο Έλενα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Αχ όπου και να γυρίσω βλέπω μακαρόνια, δεν αντέχω άλλο, είμαι σε "νηστεία" απο μακαρόνια και μου τρέχουν τα σάλια! Τέλεια η συνταγή Μαρία μου, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Έρη δύσκολο πράγμα η νηστεία, εύχομαι σύντομα να μπορείς να τρως ότι θες.
      Φιλιά πολλά, καλά κούλουμα

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει η προσθήκη της ρόκας σε αυτή την ομελέτα. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου Μαρί μου. Να έχεις μια Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελαίνομαι για την ρόκα, μου αρέσει πολύ και όπου μπορώ την χρησιμοποιώ.
      Καλή Σαρακοστή.

      Διαγραφή
  9. Πολύ λαχταριστή! Η ρόκα θα του δίνει ιδιάιτερη γεύση, μου αρέσει πολύ!
    Καλή Σαρακοστή Μαράκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνει πραγματικά ιδιαίτερη γεύση Μαρία, γευστικότατη έγινε.
      Καλή Σαρακοστή

      Διαγραφή
  10. Se ve impresionante!!
    Que rico :D
    Un besito linda
    http://janakitchen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή