Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Η αγορά στα κύματα του Δούναβη

Πριν από λίγες μέρες βρισκόμουν σε ταξίδι αναψυχής στη Βουδαπέστη.
Την πρώτη μέρα που φτάσαμε στη Βουδαπέστη (από τις 6 η ώρα το πρωί), κάναμε επίσκεψη στη σκεπαστή λαϊκή αγορά της πόλης.
Αυτή η αγορά είχε τα πάντα και βλέποντας τα διάφορα είδη προς πώληση κατέληξα στο συμπέρασμα ότι σε αυτό τον τόπο τίποτα δεν πετιέται, τα μέρη ενός ζώου ήταν όλα εκεί, ακόμη και τα κόκαλα!! Να επισημάνω ότι από εκεί έχει περάσει το ΔΝΤ και έχει φύγει.
Παρατηρήστε λοιπόν πιο κάτω τι καλούδια βρήκαμε, μέσα στο κτίριο με τις καμάρες, που βλέπετε στην πιο κάτω φωτό.
Φυσικά αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από το σύνολο.

Πολλά είδη τυριών

Διάφορα γλυκά

Αλλαντικά

Καπνιστές μοσχαρίσιες γλώσσες

Λίπος χοιρινό τηγανισμένο

Μπαχαρικά και άλλα

Συκώτι χήνας (Foie Gras) πανάκριβο!!

Αλλαντικά

Διάφορα κρέατα

Αυτό το άσπρο  που βλέπετε είναι λίπος χοιρινό σκέτο

1. Αχ Μαρία τι ωραία!!!Τρελαίνομαι για τις αγορές όπου πάω πρώτα ψάχνω τις αγορές δεν είναι πανέμορφες;;;να σεργιανίζεις ώρες ατέλειωτες!!!
    Σε ευχαριστούμε!

2. Γι αυτό χάθηκες. Πολύ ωραίες....χορταστικές εικόνες. Πιστεύω να πέρασες καλά και να γέμισες τις μπαταρίες σου.

3. panemorfi xora.kai orees oi agores tis.kapos etsi ine kai edo maria mou.kai emena mou aresi na xazeuo me tis ores stis agores.opos vlepo ta perasate orea kai xarika,kalosorises.

4. Πριν 6 χρόνια μέρες Μαρτίου βρεθήκαμε κι' εμείς στην Βουδαπέστη, η πόλη πραγματικά μαγική και όμορφή αλλά μέσα από τις απίστευτες ώρες πεζοπορίας για να μπορέσουμε να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα, είδαμε πολλούς αστέγους, πολλά μαγαζιά κλειστά σε μεγάλους κεντρικούς δρόμους, είδαμε τον τρόπο που ψώνιζαν οι άνθρωποι στην αγορά που περιγράφεις Μαρία μου.
    Δεν καν προφανώς περάσει απο το μυαλό μας, ότι σήμερα θα βλέπαμε τέτοιες εικόνες πεζοπορώντας μέσα στην Αθήνα...
    Αυτό το έγραψα απλώς για την αναφορά που έκανες σε σχέση με το ΔΝΤ.

Το ότι τελικά οι Ούγγροι δεν πετούν τίποτε από το ζώο... έχει μάλλον την αξία του και για μας πια.

5. Πέρασες όμορφα Μαράκι??
    Τι ρωτάω? Σίγουρα πέρασες!!
    Οι αγορές με μαγεύουν και μένα όταν ταξιδεύω εκτός Ελλάδας!
    Φιλιά!

6. Πάντα τέτοια όμορφα να ζεις! Και εγώ τρελαίνομαι για τις αγορές! Και δεν παραλείπω να τις επισκέφτομαι όπου και αν ταξειδέψω!
    Πόση διαφορά έχουν τα εμπορεύματα ανάλογα με το κλίμα!!! Εδώ στις αγορές θα βρεις φρούτα και λαχανικά κυρίως!!! Φιλάκια από Ν Αφρική

7. Τα ταξίδια είναι υπέροχα. Οι αγορές με ξετρελαίνουν!!!! Σε ευχαριστώ για την βόλτα που με έκανες. Πάντα τέτοια. Φιλιά

8. Υπέροχο το ταξίδι στην Βουδαπέστη, πήγα πριν κάποια χρόνια και την λάτρεψα!
    Φαίνεται ότι φέτος είναι της μόδας, είσαι το τρίτο άτομο που ξέρω και ταξιδεύει εκεί αυτές τις μέρες!!!
    Πάντα τέτοια!

9. Αχ πόσο σε ζήλεψα! Και για το ταξίδι αλλά και για την πανέμορφη βόλτα σου! Πάντα έτσι όμορφα να περνάς:)

10. Πήγες ε; Τι ωραία! Και τι καλούδια!

11. Βρε κακό..κακό..κορίτσι..γιατί δεν με πήρες στη βαλίτσα σου; τι θες τώρα να σου πλαντάξω στο κλάμμα με όλες αυτές τις υπέροχες εικόνες και να μη σταματώ η έρμη Αχτίδα;

12. Ξανθή κι εγώ τα ίδια παθαίνω όταν πάω κάπου, δεν μπορώ να ξεκολήσω από τις αγορές μέχρι τα πόδια μου να μη με κρατούν πια.

para-kelsoscooks, για αυτό χάθηκα και δεν είναι μόνο τις μέρες του ταξιδιού αλλά και κάποιες μέρες πριν και μετά που τρέχεις και δεν φτάνεις. Πάντως πέρασα απίστευτα ωραία.

Νίκη κι εγώ μόλις ακούσω ταξίδι!! είναι το μόνο που ζηλεύω.

Vasiliki είναι κι εκεί ωραία φαντάζομαι, αλλά είσαι πολύ μακριά και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να φτάσω ποτέ εκεί, το εύχομαι πάντως. Σ' ευχαριστώ πολύ.

Penelope πραγματικά είναι μαγική η πόλη συμφωνούμε απόλυτα και θα ήθελα πολύ να ξαναπάω.

Έλενα ήταν τέλεια!! και τα spa απίθανα.

13. Αγγελική, έχει πραγματικά ενδιαφέρον ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τόπο, να βλέπεις τα αγαθά και τις διαφορές.

Μανουσίνα κι εσύ είσαι του κλάμπ; ταξίδια, ψώνια κτλ.τέλεια!!

Μπέττυ είδες τι όμορφη πόλη είναι; τέλεια μπορώ να πω.

Μαρία μου σ' ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περνάς καλά.

Κική πήγα πήγα!! δεν μπόρεσα να το αποφύγω.

Αχτίδα πολύ θα ήθελα να ήσουν μαζί μας, θα περνούσαμε υπέροχα!!