Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Μερέντα υγιεινή χωρίς σοκολάτα


Ορμώμενη από ένα σχόλιο που είχε κάνει η Ξανθή από τις Συνταγές της Ασπρούλας, δεν θυμάμαι σε πιο φιλικό μπλοκ, έφτιαξα αυτή την υγιεινή εκδοχή της αγαπημένης μας μερέντας.
Η Ξανθή μας παρέπεμπε εδώ για να φτιάξουμε μια πιο υγιεινή μερέντα και επειδή με αυτά τα υλικά είχα δοκιμάσει έτοιμη από τα βιολογικά προϊόντα και μου άρεσε, ήθελα πάρα πολύ να την φτιάξω μόνη μου.
Πήρα λοιπόν την ιδέα από την πιο πάνω ιστοσελίδα, πρόσθεσα κάποια δικά μου στοιχεία και σας παρουσιάζω το αποτέλεσμα.
Εγώ πάντως την προτιμώ χίλιες φορές και όσο περνάει από το χέρι μου θα τρώμε αυτή την μερέντα από εδώ και πέρα. 

Υλικά
1/2 κούπα ταχίνι με μέλι
2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο
4 κουταλιές της σούπας μέλι, διαλυμένο σε 1/3 της κούπας χλιαρό νερό
3 κουταλιές της σούπας χαρουπάλευρο (σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα)
80 γρ. αλεσμένα φουντούκια (1/2 κούπα πριν το άλεσμα)

Δημιουργία
Ρίχνουμε σε ένα σκεύος το ταχίνι, το φυστικοβούτυρο και το μέλι και ανακατεύουμε πολύ καλά για να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα. Αν είναι σκληρό προσθέτουμε λίγο νεράκι.
Ρίχνουμε τρεις κουταλιές χαρουπάλευρο και τα αλεσμένα φουντούκια.
Ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να γίνει ενιαίο μείγμα.
Φέρνουμε τη μερέντα στη πυκνότητα που θέλουμε προσθέτοντας ή λίγο νερό ή λίγο χαρουπάλευρο.

11 σχόλια:

  1. Μαρία χτες έλεγα για αυτή τη μερέντα σε ένα φίλο και ρωτούσε που θα βρει χαρουπάλευρο.
    Εγώ που δοκίμασα σε εκείνη την παρουσίαση έχω μείνει κατενθουσιασμένη, βέβαια δεν είναι κάτι που τρώμε πολύ και δεν την έχω φτιάξει.
    Τη συστήνω όμως για αυτούς που έχουν παιδιά κι αγοράζουν του εμπορίου.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατάφερες και βρήκες και χαρουπάλευρο??
    Στο δικό μας blog το είχε αναφέρει η Ξανθή, όταν είχα ποστάρει την μερέντα μου.
    Σίγουρα είναι μια διαφορετική μερέντα αυτή, ενδιαφέρουσα πρόταση!!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα ειδικά για το γιο μου που του αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάντοτε οι ενδιαφέρουσες προτάσεις με ενθουσιάζουν, καλοφάγωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξανθή ο φίλος σου θα βρεί σίγουρα χαρουπάλευρο στα καταστήματα που έχουν βιολογικά. Μοιάζει με κακάο και θυμίζει έντονα τη γεύση της σοκολάτας.

    Έλενα εγώ βρήκα εδώ στην πόλη μας, στην Αθήνα θα είναι πολύ εύκολο να βρεις.Στη γεύση δεν διαφέρει πολύ από τη σοκολάτα.

    Κατερίνα, την έφτιαξα κι εγώ για το γιό μου γιατί την τρώει κι αυτός πολύ. Αν θέλεις μπορείς να την φτιάξεις μόνο με φουντούκια, χαρουπάλευρο και λίγο γάλα.

    Γαστερόπληξ, ευχαριστώ πολύ, μου αρέσουν πολύ κι εμένα οι εναλλακτικές προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή ιδέα, αν και φοβάμαι τη γεύση γιατί δεν έχω ιδέα για το χαρουπάλευρο! Μπορεί να την κάνω σε ελάχιστη ποσότητα να δω τι θα πουν και σιγά μην τους πω τι είναι όταν θα την τρώνε!
    Μερένα θα την βαφτίσω...μπουχαχαα!!!
    Θα πάω στα βιολογικά αύριο και αν βρω μπαίνει σε εφαρμογή!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη το χαρουπάλευρο έχει εντελώς την υφή του κακάου και θυμίζει έντονα τη γεύση του, γι' αυτό εμένα οι δικοί μου δεν κατάλαβαν τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενδιαφέρουσα συνταγή!Θα τη δοκιμάσω για τα παιδιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρωτότυπη η συνταγή σου Μαρία! Πάντως ευτυχώς τα παιδιά μου μεγαλώσανε γιατί δεν είμαστε για τέτοια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Konstantina, ευχαριστώ πολύ, για τα παιδιά σίγουρα είναι ότι καλύτερο.

    Μαρία, δεν πειράζει που μεγάλωσαν τα παιδιά, ίσα ίσα κάνει και για μεγάλα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτήν την "μερέντα" πρέπει να παλέψω να την φτιάξω...μιας και μου κινήσατε ιδιαίτερα την περιέργεια, αφού το δικό μου το αγοράκι χωρίς "σοκολάτα" δεν ζει :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή