Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Χοιρινό ρολό με πράσο

Μια ήλιο και ζέστη, μια κρύο και βροχή, τα σκαμπανεβάσματα του καιρού πάνε ασορτί με τα σκαμπανεβάσματα στην διάθεση!!
Υποχρεώσεις πολλές στο σπίτι, στο σχολείο, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι φοιτώ στην Α' τάξη του Γυμνασίου φέτος.
Γεγονός είναι ότι έχω βελτιωθεί πάρα πολύ από τότε που πήγαινα ξανά Α' Γυμνασίου. Τώρα τα μαθαίνω πολύ καλύτερα και τα αφομοιώνω σχεδόν με την πρώτη(το μεστό μυαλό βλέπετε), ξέρω όλα τα μαθήματα της Α' απέξω κι ανακατωτά!!
Μετά....αφού τα μάθω απέξω κι ανακατωτά, προσπαθώ να τα βάλω στο μυαλό του γιου μου......τι δουλειά ανθυγιεινή κι αυτή???
Γιατί όπως καταλαβαίνετε, έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας, να προσπαθείς, με νύχια και με δόντια, να εμφυσήσεις τις γνώσεις σου, σε ένα παιδικό μυαλό, που ακόμη μέσα του κάνουν τρελό χορό, οι φιγούρες των διαφόρων σύγχρονων παιχνιδιών και προφανώς δύσκολα χωράει κάτι άλλο!!.
Με αυτές κι αυτές τις ασχολίες-δυσκολίες, ο χρόνος με έχει πάρει από κάτω και με έχει γονατίσει. Κάποιες φορές κατορθώνω να του ξεφύγω, σηκώνω για λίγο το κεφάλι...και ξανά προς την δόξα τραβώ!!
Φιλιά πολλά σε όλους σας!!

Χοιρινό ρολό με πράσο

Υλικά
1 ρολό χοιρινό
2-3 πράσα
4-6 μεγάλες πατάτες ή πατατούλες baby
1 κούπα νερό ή χυμό πορτοκαλιού
λάδι
αλάτι-πιπέρι

Δημιουργία
Καθαρίζουμε τα πράσα και τα ψιλοκόβουμε. Επίσης καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε τέταρτα. Βάζουμε λίγο λάδι σε ένα φαρδύ τηγάνι και σοτάρουμε το ρολό απ'όλες τις πλευρές να ροδίσει, το βγάζουμε από το τηγάνι και το κρατάμε στην άκρη. Στο ίδιο λάδι σοτάρουμε το πράσο μέχρι να μαραθεί. Προσθέτουμε στο τηγάνι το ρολό και τις πατάτες, αλατοπιπερώνουμε, συμπληρώνουμε μια κούπα νερό και βάζουμε το φαγητό σε προθερμασμένο φούρνο στους170 βαθμούς.
Αν δεν έχουμε τηγάνι που μπαίνει στο φούρνο, απλά μεταφέρουμε το φαγητό σε ένα ταψί.
Ψήνουμε σε χαμηλό φούρνο για 1 ώρα και 30 λεπτά περίπου, γυρίζουμε το ρολό και από την άλλη πλευρά, ώστε να ψηθεί μέχρι μέσα, σε αυτή την περίπτωση δοκιμάζουμε μπήγοντας ένα μαχαίρι. Αν το φαγητό μας πάρει πολύ χρώμα, σκεπάζουμε με ένα αλουμινόχαρτο.
Κόβουμε φέτες από το ρολό με ένα μακρύ κοφτερό μαχαίρι και σερβίρουμε γαρνίροντας με τις πατάτες.

21 σχόλια:

  1. Φοβερό χρώμα (φαίνεται) απίστευτη γεύση (φαντάζομαι!!) :))
    Απίθανο φαγητό Μαράκι!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου έγινε πολύ νόστιμο!! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Μαρί,σε δύσκολη φάση βρίσκεσαι,πού να δεις εμένα,που άλλες δυο φορές πήγα και πάλι σχολείο.Έτσι,όμως είναι,τα παιδιά χρειάζονται τη δική μας παρουσία και κατεύθυνση.Καλή αποφαίτηση χιχι...

    Το φαγητό σου νοστιμότατο,τα πράσα αδυναμία μου και πολύ ταιριαστά-γευστικά-με το χοιρινό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη όταν έχεις περισσότερα παιδιά, μαθαίνεις περισσότερα χαχαχαχα!!τα εμπεδώνεις πιο καλά!!Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Tι νοστιμιά είναι αυτή κορίτσι μου???? Αν και φαγωμένη λόγω ώρας ορμάω στη γάστρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο για αύριο!!
    Όσο για τα μαθήματα είσαι τυχερή θα πας μια φορά ακόμη σκέψου να έπρεπε δυο και τρεις!!Περασμένα ξεχασμένα πια!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ξανθή έτσι είναι, εγώ έχω ένα και παραπονιέμαι!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο φαγάκι Μαρία μου και το πράσο θα δίνει ιδιαίτερη γλυκύτητα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Έλενα, το πράσο είναι πολύ γλυκό!! Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Μέχρι τέλος της Ά Γυμνασίου κρατάει η βοήθεια του γονέα στο διάβασμα του παιδιού. Μετά σηκώνουν μπαϊράκι! Υπομονή, λίγο ακόμη! Όσο για το φαγητό σου Mari, τι να πω δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έχεις δίκιο, αλλά το βλέπω να κρατάει το δικό μου μαρτύριο!! Σ'ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου, μπορεί να έχεις διάβασμα, αλλά προλαβαίνεις να ετοιμάζεις και τις νοστιμιές σου! Τι λαχταριστό που έγινε το ρολό σου! Το ζήλεψα! Και είναι και ωραία πρόταση για την Τσικνοπέμπτη! Εύγε!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω; το παλεύω και προλαβαίνω, απλά πράγματα όμως!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος6/3/13 21:50

    πολύ καλό πιάτο και ωραία παρουσιάση να σαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου περιέγραψες ακριβώς την καθημερινότητά μου Μαρί μου! Μια από τα ίδια και εδώ μόνο που εγώ είμαι ακόμη στην Τετάρτη χα,χα! Ελπίζω ότι θα επιβιώσω για να φτάσω και στο γυμνάσιο! Δε λέει καθόλου να τα ξαναπερνάς πάντως. Το ρολό σου πολύ νόστιμο ότι πρέπει για σήμερα!! Πολλά φιλιά και τι να πω, μάνα κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου θα αντέξεις, είναι το μόνο σίγουρο, γιατί το ζεις κι εσύ μαζί του!! Το ρολό νόστιμο και θα το φτιάξω ξανά, φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Γεια σου ''συμμαθήτρια''...χιχι.. κι εγώ Α Γυμνασίου πάω..ενίοτε και Β Λυκείου. Αλλά λέω να σταματήσω γιατί δύσκολα μου φαίνονται.. Διαβάζουν μόνα τους τώρα.

    Το αγαπημένο μας φαγάκι. Οι πατατούλες είναι μούρλια.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή Μάριον, ώστε διαβάζουν μόνα τους!! μπράβο στα παιδιά!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλό! Λατρεύω το πράσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή