Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Μαρμελάδα ρόδι


Τώρα θα μου πείτε πως μου ήρθε να φτιάξω μαρμελάδα ρόδι......σωστά μαντέψατε!! στον κήπο μου, εκτός των άλλων δένδρων που σας έχω πει κατά καιρούς ότι υπάρχουν....υπάρχει και μια ροδιά, που μπορεί να μην κάνει τα τέλεια ρόδια, αλλά μια χαρά είναι για μαρμελάδα.
Βέβαια όσα ρόδια μείνουν σκέφτομαι να βγάλω τους σπόρους και να τους φυλάξω στην κατάψυξη. Έχω διαβάσει ότι μπορεί να γίνει και θα το δοκιμάσω.
Αυτή η μαρμελάδα συνήθως γίνεται με μήλο ή κυδώνι, ούτως ώστε να μπορέσει να πήξει από την πηκτίνη που έχουν αυτά τα φρούτα. Εγώ πάλι, δεν ξέρω γιατί, σκέφτηκα το πορτοκάλι να συνοδεύσει το πολυβιταμινούχο ρόδι, ξέροντας από την αρχή ότι θα χάσω την πηκτίνη!!δεν βαριέσαι, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!! Γευστικά, παρόλα αυτά, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Μαρμελάδα ρόδι


Υλικά
420 γρ.σπόρους από ρόδια
2 πορτοκάλια(κατά προτίμηση σανγκουίνια)
500 γρ ζάχαρη
100 ml χυμό ροδιού
50 ml χυμό πορτοκαλιού
1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού

Δημιουργία
Κόβουμε τα ρόδια στα δύο. Παίρνουμε τους σπόρους που χρειαζόμαστε και  στύβουμε τα υπόλοιπα να βγάλουν τον χυμό που χρειαζόμαστε. Χυμό μπορείτε να πάρετε, αν πιέσετε τα ρόδια μέσα σε ένα σουρωτήρι ή αν τα βάλετε σε ένα μπλέντερ και μετά σουρώσετε τον χυμό.
Όπως βλέπετε εγώ βρήκα ένα πολύ χρήσιμο εργαλειάκι στα vicko, το οποίο λειτουργεί σαν αποχυμωτής για μικρά φρούτα
(σταφύλια, ρόδια κτλ)
Βάζουμε σε κατσαρόλα τους σπόρους, τον χυμό ροδιού & πορτοκαλιού, την ζάχαρη και το χυμό λεμονιού και βράζουμε σε δυνατή φωτιά για 20-30 λεπτά. Εν τω μεταξύ καθαρίζουμε τα πορτοκάλια από τα φλούδια και τα κόβουμε σε φέτες, καθαρίζουμε το άσπρο μέρος.
Αφού βράσει το μείγμα των ροδιών, παίρνουμε ένα σουρωτήρι και στραγγίζουμε το μείγμα σε μια άλλη κατσαρόλα. Πιέζουμε με ένα κουτάλι να βγουν όλα τα υγρά και να μείνουν τα κουκούτσια, τα οποία τα πετάμε.

Τοποθετούμε ξανά την κατσαρόλα στην φωτιά, με το καθαρό μείγμα και προσθέτουμε τις φέτες των πορτοκαλιών. 
Βράζουμε για 15-20 λεπτά(ίσως και παραπάνω) μέχρι να δέσει, στη συνέχεια πολτοποιούμε το μείγμα στο μπλέντερ και αδειάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα.

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα, έχω ένα πολύ ωραίο blog


    Guten Morgen, haben einen sehr schönen Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη η μαρμελάδα σου! Και τι ωραίο χρώμα! Τόσα χρόνια τα ρόδια μόνο λικέρ τα έκανα!
    Στην κατάψυξη τα βάζω και πάνε πολύ ωραία στις πράσινες σαλάτες. Καλό ΣΚ Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαρία μου πρώτη φορά την φτιάχνω την μαρμελάδα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Μαράκι φοβερή ιδέα!!
    Και πιστεύω τέλεια θα συνδυάστηκε η μαρμελάδα σου με το πορτοκάλι!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ταίριασε πολύ ωραία!! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Αχ τι ωραία μαρμελάδα! Ό,τι πρέπει για πρωινό στο κρεβάτι, με φρέσκο ψωμάκι και αρωματικό βούτυρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μας τους άνδρες η καλύτερη δυνατή μαρμελάδα!!! .......... no comments !
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ήξερα οτι γίνεται μαρμελάδα το ρόδι.
    Αν και λένε πως φέτος δεν έχουν γίνει καλά τα ρόδια, δεν έχουν πολύ χρωμα.

    Πολύ ωραία η ιδέα σου να το συνδυάσεις με το πορτοκάλι. Πάνω στο ψωμάκι είναι σκέτη λιχουδιά

    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλή η ιδέα για μαρμελάδα! Τα σποράκια μια χαρά διατηρούνται στην κατάψυξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραία ιδέα γι΄αυτή την ξεχωριστή μαρμελάδα, όλο χρώμα και γεύση!
    Εξαιρετική πρόταση και αναλυτική παρουσίαση. Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α μα μεσα στη σκεψη μου είσαι!μαρμελάδα ροδι σκεφτόμουν αυτές τις μέρες...πειράζει αν αφήσω τα κουκουτσια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλώς τέλεια! Τι χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντυπωσιακή!!!! Δεν έχω κάνει ποτέ ούτε έχω φάει ποτέ!!!! Μπράβο σου Μαράκι!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρί,πρωτότυπη η μαρμελάδα σου!
    Λίγο νωρίτερα να την έβαζες,θα έφτιαχνα,τώρα πάνε τα ρόδια μου.
    Ζήλεψα το εργαλείο-αποχυμωτή,πολύ βολικό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρί, πολύ ωραία η ιδέα για την μαρμελάδα αυτή. Το ρόδι είναι από τα πλέον ωφέλιμα και αντιοξειδωτικά φρούτα. Μαζί με το πορτοκάλι κάνουν πολύ ωραίο συνδυασμό. Το χρώμα της είναι φανταστικό!! Φαντάζομαι και την γεύση της!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου μπράβο πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου, ο συνδυασμός ρόδι - πορτοκάλι καταπληκτικός!Καλοφάγωτη!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mari μου έχει πολύ ωραία υφή και εξαιρετικό χρώμα φυσικά.
    Η γεύση των δύο φρούτων έχει συνδυαστεί νομίζω εξαιρετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μαρμελάδα σου Μαρί μου έχει πολύ όμορφο χρώμα και είμαι σίγουρη ότι και από γεύση δεν πάει πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kalos se frika ti omorfes marmelades kai iperoxo xroma

    ΑπάντησηΔιαγραφή