Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Γεμιστά στα γρήγορα



Αποφάσισα επιτέλους να κάνω ανάρτηση τα γεμιστά. Από δω το είχα, από κει το είχα, σήμερα θα το κάνω, αύριο θα το κάνω, τελικά πέρασε το καλοκαίρι και τα κατάφερα!!!
Αλλά ήταν φυσικό κι επόμενο όλο αυτό, αφού πολύ σουρτούκεψα όλο το καλοκαίρι κι ακόμη δεν λέω να μαζευτώ!!
Ελπίζω όμως να με συγχωρέσετε, ένεκα ή ηλικία!! γιατί απουσίασα και από τις επισκέψεις στα σπιτάκια σας (κι ακόμη απουσιάζω), αλλά σας διαβεβαιώ δεν ήταν και δεν είναι σκόπιμο, δεν ξέρω.... η κρίση της ηλικίας να το πω; το μυαλό μου είναι πάνω από το κεφάλι μου, να το πω; δεν ξέρω, δεν ξέρω, θα δείξει!!
Προς το παρόν έχω το ακαταλόγιστο!! κι έτσι σας δίνω μια εντελώς τεμπέλικη εκδοχή για τα γεμιστά, που ίσως να την έχετε κάνει κι εσείς πολλές φορές.
Αχχχχχχ!!! άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!

Γεμιστά

Υλικά
9 πιπεριές μεγάλες (μας αρέσουν πιο πολύ οι πιπεριές)
6 ντομάτες ώριμες μεγάλες
30-35 κουταλιές της σούπας ρύζι νυχάκι πλυμμένο
(υπολογίζω 2 κουταλιές για κάθε γεμιστό, εκτός αν είναι πολύ μεγάλα οπότε βάζω κάτι παραπάνω)
2-3 κρεμμύδια μεγάλα τριμμένα
1 κολοκυθάκι τριμμένο
1 καρότο τριμμένο
Αρκετό φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο(π.χ 1/2 κούπα)
1/2 ποτήρι λάδι ή κατά βούληση
αλάτι-πιπέρι
4-5 πατάτες κομμένες σε τέταρτα

Δημιουργία
Πλένουμε τις πιπεριές και τις ντομάτες, κόβουμε πάνω πάνω καπάκι και τις αδειάζουμε. 
Κρατάμε το φαγητό από τις ντομάτες σε ένα μπολ. Αλατίζουμε το εσωτερικό τους και στις ντομάτες πασπαλίζουμε εσωτερικά λίγη ζάχαρη.
Σε ένα μπλέντερ πολτοποιούμε το φαγητό από τις ντομάτες. Αδειάζουμε στο μπολ, προσθέτουμε το κολοκύθι, το καρότο, τα κρεμμύδια τριμμένα,τον δυόσμο και στην συνέχεια το ρύζι, αλατοπιπερώνουμε ρίχνουμε λάδι και ανακατεύουμε.
Γεμίζουμε με αυτό το μείγμα τις ντομάτες και τις πιπεριές, τις βάζουμε σε ένα ταψί και προσθέτουμε ανάμεσα τις πατάτες αλατοπιπερωμένες.
Τρίβουμε μια φρέσκια ντομάτα( εκτός αν μας έχει περισσέψει από την γέμιση), περιχύνουμε με αυτή το φαγητό, προσθέτουμε λίγο νερό, αν χρειάζεται, λίγο λάδι και βάζουμε το ταψί σε προθερμασμένο μέτριο φούρνο.

Ψήνουμε τα γεμιστά μας για 1 ώρα περίπου μέχρι να ροδίσουν και να μείνουν με λίγο ζουμί






24 σχόλια:

  1. Και πολύ κάλά κάνεις και σουρτουκεύεις..:) Όσο για τα γεμιστά, μια χαρά εκδοχή είναι! Κθόλου τεμπέλικη. Και εγώ έτσι ακριβώς τα κάνω, μόνο που υπολογίζω μια κουταλιά ρύζι για το καθένα.. Φιλιά και καλές φθινοπωρινές βόλτες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως γευστικά Μαρία μου γίνονται τέλεια!!Εγώ συνήθως βάζω μεγάλα σε μέγεθος κι έτσι υπολογίζω 2 κουταλιές, καλύτερα να μου περισσέψει φαγητό παρά να μην έχω να τις γεμίσω.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς που μπορώ να τα βλέπω σε φωτογραφίες.
    Και αυτό γιατί δεν τα κάνουμε στο σπίτι, ούτε τα τρώμε έξω.
    Παλιά προκατάληψη (να μη πω ψυχοπάθεια) της συμβίας.
    Κάθε φορά που φάγαμε, λέει, κάτι κακό μας συνέβει!!
    Λες και δεν μας συμβαίνουν κακά τώρα που δεν τα τρώμε!!

    Να 'σαι καλά να "σουρτουκεύεις" και άσε τα φαγητά και τα γλυκά για τις κρυες μέρες του Χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταύρο δεν το πιστεύω!!δεν φτιάχνεις γεμιστά!! κρίμα!!
      Το σουρτούκεμα που να το παρατήσω!! αποκλείεται!!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Μαράκι τι μου κάνεις τέτοια ώρα που είναι δύσκολη ώρα. Είμαι στο γραφείο και έχω καααάτι πείνες που δεν περιγράφονται !!! Παίρνω 2 πιπεριές λοιπον και πάω να τις φάω με λίγη φετούλα και μπόλικες βουτίτσες στο ζουμάκι τους !!!!!!

    γεια στα χεράκια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου ευχαριστώ πολύ, κι εσύ τις πιπεριές εεε!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Μαρί,ποια ηλικία,σαν κοριτσάκι είσαι!

    Αγαπημένα μας επίσης και όσο βρίσκουμε από την περιοχή θα φτιάχνω-προσωπικά τις πιπεριές λατρεύω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη η ηλικία τι να κάνουμε; μεγαλώνουμε!!Άμα έρθω πάνω θα πάρω κανένα τηλέφωνο. Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Λατρεμένο φαγάκι και ωραιότατα μαγειρεμένο!
    Πολύ μου αρέσει το κέφι και ο ενθουσιασμός σου Μαρία! Πάντα έτσι χαρούμενη εύχομαι να είσαι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη εμείς οι τοξότες τον έχουμε αυτό τον ενθουσιασμό και την αισιοδοξία, τώρα από που πηγάζει!! απορίας άξιον!! Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Αυτά δείχνεις και με τον τρόπο που τα παρουσιάζεις μας ξεσηκώνεις!
    Λατρεμένο φαγητό... μου αρέσουν και οι μελιτζάνες μέσα..
    Τον παλιό εκείνο τον καιρό...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, έπρεπε να βάλω και μελιτζάνες, μου αρέσουν πολύ, την επόμενη θα βάλω σίγουρα.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Ναι, πες μας τώρα ότι σε πήραν τα χρόνια!!!!!
    Γεμιστά, η αδυναμία μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου θα σου το πω, θα σου το πω!! Γεμιστά και πάσης Ελλάδος κατά τα άλλα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Τσακ μπαμ οι φωτογραφίες σου με στείλανε Μαράκι, τέλεια τα γεμιστά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια στα χέρια σου Μαρία μου!!!!
    Φαίνονται υπέροχα και λαχταριστά!! Κι εκείνες οι πατατούλες.... κόλαση :)
    Φιλιά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και δικό μας λατρεμένο φαγητό!!!!!Είναι τέλειο!!!!!!
    φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν πειράζει Μαρί μου γλέντα το όσο θες! Τα γεμιστά σου πολύ νόστιμα και ότι πρέπει για τις μέρες που δεν θέλω να χάσω χρόνο στην κουζίνα και μου συμβαίνει συχνά τελευταία ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεμένο και πολύ ξεχωριστό, καλοκαιρινό φαγάκι, υπέροχο!
    Ο φούρνος του δίνει και υπέροχο άρωμα.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΙΧι... πολύ γέλασα με την εισαγωγή σου Μαρία μου.
    Αμα συνεχίσει έτσι η καλοκαιρία δεν βλέπω να μαζεύεσαι σύντομα..χιχι.. αλλά καιτι μ αυτό? Το παν είναι να περνάς καλά κι εγώ είμαι μαζί σου και εγκρίνω το σουρτούκεμα.

    Ε ..που και που να κάνεις και κανα εύκολο φαγάκι σαν κι αυτό να μας ταϊζεις.. Είτε είναι τεμπέλικο είτε όχι εμένα μ αρέσει..κι αυτές οι πατατούλες δίπλα γιαμ..

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα
    Τα γεμιστά είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά
    Καλά έκανες και σουρτούκεψες και μνέχσρι να χειμωνιάσει για τακαλά δεν βλέπω να μαζεύεσαι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλή παρουσίαση ... Νοστιμότατα ασφαλώς!
    Καλό βράδυ να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή